Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Lavrukhin O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Panchenko S. Creating a qualimetric criterion for the generalized level of vehicle [Електронний ресурс] / S. Panchenko, O. Lavrukhin, O. Shapatina // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 1(3). - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_1(3)__7 Запропоновано комплексний кваліметричний критерій для визначення узагальненого рівня транспортного засобу, який одержано за допомогою методу аналізу розмірностей. Визначено, що складові цього критерію є суперечливими, тому під час вибору технології перевезень вантажів враховується важливість тієї чи іншої складової критерію у кожний конкретний момент часу під час прийняття рішень. Процедуру комплексної оцінки транспортного засобу реалізовано у вигляді номограм, які комплексно оцінюють показники транспортних засобів для різних варіантів перевезень.
| 2. |
Lavrukhin O. Construction of an integrated criterion for estimating the consequences of emergencies involving dangerous goods [Електронний ресурс] / O. Lavrukhin, A. Kovalov, V. Schevcenko, A. Kyman, D. Kulova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(3). - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(3)__4 Запропоновано метод оцінювання наслідків аварійних ситуацій із небезпечними вантажами (НВ) при перевезенні їх залізничним транспортом. Метод заснований на формуванні комплексного критерію, який враховує фактори впливу на величину ризику, що, своєю чергою, залежить від певної композиції составу вантажного поїзду з НВ. Як критерій обрано умовну впевненість виникнення більш значних наслідків у результаті аварійної ситуації. Критерій залежить від: кількості груп вагонів із НВ в составі поїзда, що формується; загальної кількості вагонів із НВ. Також вплив на критерій мають: ступінь небезпеки групи, до якої віднесено вагони з НВ кількість випадків сумісного розташування вагонів різних груп небезпеки. Встановлено, що значення факторів постійно змінюються, тому їх описано за допомогою апарату нечіткої логіки та нечітких множин. Використання такого апарату надало можливість комплексно виявити взаємний вплив цих факторів на більш безпечний варіант формування составу поїзда на сортувальних станціях. Моделювання можливих ситуацій надало можливість зробити висновок про відповідність величини значень вхідних нечітких параметрів величині значення умовної впевненості виникнення більш значних наслідків у результаті аварійної ситуації. Отримані результати логічно свідчать про виникнення більш значних наслідків у разі наявності в составі поїзда максимальних значень нечітких змінних, середніх - за середніх значень, а мінімальних наслідків за найменших значень нечітких змінних. Визначено взаємозв'язки нечітких вхідних даних, аналіз яких довів, що у разі збільшення значення будь-яких нечітких параметрів (та їх комбінацій) зростає загальне значення величини умовної впевненості виникнення більш значних наслідків у результаті аварійної ситуації.
| 3. |
Lavrukhin O. Forming an automated technology to actively monitor the transportation of dangerous cargoes by railroad [Електронний ресурс] / O. Lavrukhin, R. Vernyhora, V. Schevcenko, A. Kyman, O. Shulika, D. Kulova, K. Kim // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 3(3). - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_3(3)__10 Запропоновано підхід для формування автоматизованої технології активного моніторингу за перевезеннями небезпечних вантажів залізничним транспортом. Наведений підхід динамічного опису поїздних станів розроблено на основі модифікації мови поїзних ситуацій у вигляді абстрактного моделювання оперативних процесів. Це надасть можливість забезпечити максимально швидку реалізацію алгоритмів прийняття рішень оперативним персоналом за потужної підтримки автоматизованого комплексу диспетчерського управління. Визначено, що максимальний ефект від реалізації запропонованого підходу буде отриманий у процесі синтезу з системою активного моніторингу просування рухомих одиниць. Моделювання довільної поїзної ситуації, яка може виникнути в реальних оперативних обставинах, надала можливість спрогнозувати порушення нормативного графіку руху поїздів і змоделювати когнітивний процес прийняття рішення поїзним диспетчером для раціонального вирішення складної поїзної ситуації за мінливих оперативних умов при врахуванні значної кількості факторів. Модифікація мови поїзних ситуацій здатна адекватно надати просторово-часовий опис поїзних ситуацій на модельованій ділянці та є найбільш наближеною до мови диспетчерського персоналу. Перевагами запропонованого підходу є те, що він надає можливість максимально швидко сформувати базу даних і базу знань для формування робочої моделі системи диспетчерського контролю. Дана система розроблена на основі імітації когнітивної діяльності людини оператора, тим самим надаючи можливість поглибити впровадження систем штучного інтелекту на залізниці. Ці інновації нададуть можливість досягти максимального рівня безпеки під час перевезення небезпечних вантажів за одночасного безумовного досягнення зменшення експлуатаційних витрат та отримання підвищених прибутків.
|
|
|